-
Strona główna
-
Gwarancja i serwis
Gwarancja i serwis
Gwarancja
- Urządzenia prezentowane na stronie sklepu są fabrycznie nowe, nieużywane i objęte min. 2-letnią gwarancją.
- Niektóre urządzenia objęte są dłuższą gwarancją obejmującą okres ponad 2 lata.
- Urządzenia jak np. niszczarki posiadają w niektórych przypadkach gwarancję na noże tnące dłuższą niż gwarancja na urządzenie.
- Informacja dotycząca okresu gwarancji i elementów produktu nią objętych zawarta jest na karcie produktu.
Serwis gwarancyjny
- W razie awarii urządzenia, proszę nie odsyłać go do nas na własną rękę!
- W razie awarii sprzętu, którego okres uprawniający do złożenia reklamacji jeszcze nie minął, należy zgłosić reklamację. Ułatwiając przejście tego procesu przygotowaliśmy dla Państwa pomocną instrukcję postępowania znajdującą się w zakładce REKLAMACJE.
Serwis pozagwarancyjny (płatny)
- Nie prowadzimy odsprzedaży części do niszczarek.
- Świadczymy usługi także z zakresu serwisu niszczarek, które nie są już objęte gwarancją (tylko wybrane marki).
- Zapewniamy szybkie terminy realizacji napraw/przeglądów oraz korzystne ceny.
- Chcąc skorzystać z usług naszego serwisu pozagwarancyjnego należy przesłać do nas zgłoszenie drogą mailową na adres serwis@biuroekspert.pl. Prosimy o podanie w zgłoszeniu nazwy niszczarki (producent + model), imię i nazwisko osoby do kontaktu wraz z numerem telefonu oraz ewentualnie nazwę firmy.
- Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych kroków.
- Jeśli nie chcą Państwo naprawiać uszkodzonego sprzętu, a jedynie otrzymać ekspertyzę serwisową wraz z oszacowanym kosztem ewentualnej naprawy, prosimy umieścić taką informację w zgłoszeniu.