Jak znalezc dobrego doradce

Jak znalezc dobrego doradce Nie na odwrót. Jest rzadko inteligentny pomysł dla małych firm, aby nadmiernie inwestować w wizerunek marki reklamy zamiast marketingu bezpośredniego, aby dobrze docelowych segmentów rynku.

To jest droga najlepsze konsultantów biznesowych ustawiają się być atrakcyjne dla menedżerów i liderów biznesu, z którymi pracują. Gdy potencjalni klienci pojawiają się one pojawiają się rzekomo na ich warunkach, ale w taki sposób, że ustawia cię właściwie jako zaufanego Expert Advisor.

2. Pobierz Układ Ogólny

Najważniejszą rzeczą do zapamiętania na temat radzenia sobie z potencjalnymi klientami jest, aby jasno określić różnicujące propozycji wartości, a które ustanawiają swoje ramy dla zrozumienia tego, co potrzeb klienta są. To musi być częścią subtelna, ale natarczywe część swojej początkowej budowania relacji.

Czy odbywa się to za pomocą analizy sytuacyjnej, analizę szans, oceny zagrożeń lub innego konkretnego mechanizmu nie jest tak samo ważne jak to, że droga do coraz to zrobić jest dostępne i łatwe do zrozumienia.

To właśnie podczas tego procesu, który powinien upewnić się, że uderzy się umowy ogólnej i ramy, co będzie (lub organizacja) zrobić w stosunku do potrzeb przyszłej organizacji klienta.

3. Wyślij im propozycję

Jak znalezc dobrego doradce

W zależności od zakresu swoich usług konsultingowych, Twój wniosek może być tylko podstawowe powtórzenie tego, co zostało uzgodnione lub dość szczegółowa kolejność etapów i wyników. Dużo dobrej pracy zostało napisane na temat pisania wniosku i nie będę powtarzać, że tu. Upewnij się, że propozycja odzwierciedla swoje możliwości.

Należy również rozważyć, z prośbą o więcej informacji, jeśli chcesz trochę więcej informacji na temat kontekstu tło za RFP (Request for wniosku).

4. rozpocząć negocjacje

Po wysłaniu we wniosku konsultingowej, nie umniejsza swoją najwyższą pozycję występując zbyt chętni, aby uzyskać odpowiedź.Jeśli jest to na dość znacznych inwestycji, bądź gotów czekać, aż do kilku tygodni przed wywołaniem się, by sprawdzić na nim. Oczywiście, jeśli jesteś świadomy, że istnieje zbliża termin ten nie byłby odpowiedni rada dla tej sytuacji.

Zawsze negocjować z pozycji wiedzy fachowej i równości. Zachować zatykanie daleko w tym procesie, a przekonasz się, że wkrótce lądować, że pierwszy klient.

Gogo Erekosima trener Small Business cyfrowy jest CEO i Ołów strateg w Denver specjalistów marketingu internetowego, Idea Wiek Consulting.

Zaleca on środki na www.TurnAttentionIntoDollars.com dla małych przedsiębiorstw (a) specjalistów chcących wykorzystać internet, aby przyciągnąć klientów, zbudować rentowne list e-mail, generują ruch internetowy, wygrać wpływowych partnerów i zwiększyć sprzedaż w rekordowym czasie.

Artykuł napisany przez:

Post Your Comment Here

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *